Ostatni poligon klasy 3 !!!

26.10.2010

18 października 2010r. , godzina 9:30, zniecierpliwieni „żołnierze ZDZ- tu” czekają na autobus, aby wyruszyć na ostatni poligon. Po godzinie drogi dotarliśmy do Lublińca- Kokotka, zarzuciliśmy plecaki i wyruszyliśmy w kierunku obozowiska.

Po dotarciu na teren ośrodka zakwaterowaliśmy się w naszych domkach i poszliśmy na obiad. Po obiedzie krótkie przedstawienie nam regulaminu i pierwsze zajęcia z absolwentem krakowskiego AWF-u, tzw. atletyka terenowa. Po męczących zajęciach wróciliśmy na kolację, apel wieczorny i odprawę wart. Następnego dnia o godzinie 6:00 odbyła się pobudka i zaprawa poranna. Później zajęcia z policjantami z wydziału kryminalistyki, ruchu drogowego oraz pododdziałów prewencji, które były chyba najciekawszymi zajęciami tego dnia. Były także zajęcia z topografii, strzelnica, rzut granatem. W przedostatni dzień poligonu, po śniadaniu odbył się 7 kilometrowy marsz przez las do 1 pułku specjalnego komandosów w Lublińcu. Zwiedziliśmy 3 sale tradycji oraz Ośrodek sprawności fizycznej.

W ostatnim dniu odbyły się zajęcia na strzelnicy, z pierwszej pomocy i topografii. Miłym zakończeniem dnia była zorganizowana przez majora Witold przeprawę przez rzekę. Po obiedzie wyruszyliśmy w kierunku autokaru, aby z utęsknieniem wrócić do domu. Wszyscy uczniowie byli zadowoleni z tych 5-ciu dni, a kadra przerosła nasze oczekiwania!!!